ashandmkfan
Welcome

♥Menü♥

♥Üzenőablak♥
Mary-Kate and Ashley portal. www.ashandmkfan.gportal.hu Még egy-két jó oldal: www.figyu.gportal.hu www.hilaryduffandolsen.gportal.hu www.honlapepito.gportal.hu www.csinaljadmagad.gportal.hu:) Nézzd meg mindet.

♥Bejelentkezés♥

♥Naptár♥
2024. Május

♥Gyertek!♥

♥Egyérkövető♥
A felsoroltak közül melyik filmjük/sorozatuk tetszett a legjobban?
Irány a nagyi.
Két tojás száz bajt csinál.
Rárosban Párizsban.

Mozi

www.port.hu

Névnapkereső

Nem tudod mikor van Dömötör?
Majd mi megmondjuk!
Csak írd be!

♥Mary-Kate írta

Érdekes történetek

!!!Egy igaz történet, amit Mary-Kate Olsen írt!!!

A karib-tengeri hajóút

Írta: Mary-Kate Olsen

El sem tudjátok képzelni, milyen klasszak voltak a Karib-szigetek! Már alig vártuk, hogy téli szünetben újra részt vehessünk a karibi hajóúton. Ez egy 7 napos hajóút volt a The Western Karibi Conzumel-re. Mindent megszerveztek már a barátaink az útra, sztárokkal, vidám játékokkal, izgalmas túrákkal, csodás szombat reggel Floridában. Szép idõ volt. Már elõre tudtuk, hogy szép szünetünk lesz. Azt gondoltuk, lehet, hogy szebb lesz, mint a tavalyi úticélunk, a The Case Of The Mistery Cruise. Ezen az úton nem csináltunk semmiféle videót vagy filmet, csak szórakoztunk és jól éreztük magunkat.
Mikor unatkoztunk, bementünk a szobánkba, felvettük a táskánkat és elmentünk felfedezni a környéket, ami az otthonunk lesz a következõ egy hétben. A hajó olyan volt, mint egy úszó város. Egy csomó klassz helyet felfedeztünk és olyan dolgokat, amiket a detektívek használnak, ezért az utóbbi év nagyon szép volt a barátainkkal. A hajó az öbölbõl indult. Minden érdekes volt és nagy, narancssárga életmentõ mellényeket kellett viselnünk. Néhány mellény nagyobb volt, mint mi.
Mikor eljött az ideje, hogy elinduljon a hajó, megnéztük az irányító szobát és beszélgettünk a kapitánnyal. Az irányító terem a hajó tetején volt. Innen mindent láthattunk. Az irányító szoba telis-tele volt mindenféle mûszerekkel( radarokkal, rádiókkal és más dolgokkal), amik segítették a kapitányt és az asszisztenseit, hogy eligazodjanak a szigetek között, ahova mentünk. A kapitány nagyon kedves volt. Elmesélte nekünk, hogy mikor felkel a nap és a víz nagyon hideg, akkor a legkönnyebb hajókázni. Miután beszéltünk a kapitánnyal, eljött a vacsora ideje. Nagyon éhesek lettünk az izgatottságtól és a felfedezéstõl. A kaja nagyon cool volt! Bármit ehettünk, ami a menün rajta volt. Minden nagyon jól nézett ki és nehéz volt eldönteni, mit rendeljünk. Minden pincér a világ különbözõ pontjairól érkezett, ezért mind különbözõ akcentussal beszéltek. Vicces volt, hogy nem tudtuk, értik-e vagy sem, hogy mit mondtunk.
A vacsora után megismerkedtünk a hajón lévõ összes gyerekkel és Nico-val meg néhány sráccal Total Entertainment- bõl lógtunk. A Total Entertainment énekesek és táncosok csapata volt, akik a szórakozásért éltek. Õk is voltak tavaly a The Cruise-on. Örültünk, hogy újra láthattuk õket. Nem csak ismerõsökkel találkoztunk. A barátunk, Paris is megismerte néhány barátját a tavalyi Cruise utazásról.
Vacsora után jött a disco, ahol nagyon jól éreztük magunkat, mindenkivel táncoltunk és új barátokat szereztünk. Eljött a lefekvés ideje. Aznap nagyon nyugtalanok voltunk és másnap pihenésre volt szükségünk. Vasárnap vihar volt! A vasárnapot a "Tenger Napjának" hívták. Akkor csak a hajón voltunk egész álló nap és egyik helyrõl a másikra utaztunk. A reggeli után fényképezkedni mentünk és autogramot osztogattunk. Így még több embert ismertünk meg és még több barátra tettünk szert. Az, hogy szép emlékekben volt részünk, mindenkinek köszönhetõ, mert nagyon kedvesek voltak.
Délután úszni mentünk. Ashley lemerült a vízbe és észrevette, hogy a medencében sós víz van. Hogy meglepõdött! Ezután nagyon jól éreztük magunkat, csak be kellett csuknunk a szemünket és a szájunkat! A sós víz nem akadályozott meg minket abban, hogy jól érezzük magunkat.
Marco Polo-t, Shark-Minnows-t, és különbözõ vízi játékokat játszottunk. Az úszás után pedig következett a Scavenger Hunt. Itt 4 csapat volt és minden csapatnak listát kellett készítenie furcsa dolgokról, amit a hajón találtak. Robbo volt a bíró és õ jelentette be, hogy Ashley csapata nyert.
Vasárnap este szertartásos vacsora volt. Mindenki a legszebb ruháját vette fel. Trent és a fiúk különösen jól néztek ki öltönyben. Paris, Lizzie és a legtöbben közülünk, lányok közül a kedvenc ruhájukat vették fel. A vacsora után a Total Entertainment egy csodás mûsort adott elõ. Mindenki táncolt, énekelt és nagyon jól érezte magát. Nagyon jól éreztük magunkat!
Hétfõ reggel, mikor felébredtünk, már Conzumel-en voltunk. Cozumel egy kis sziget, ami Mexikó partján fekszik. Néhányan közülünk egy hotelbe mentek, ahol úsztak, szörföztek, búvárkodtak és egyénire festették a pólóikat, míg mások és én lóversenyt rendeztünk a közeli erdõben, ami a szigeten volt. Busszal mentünk a sziget más részeire, ahol nagyon meleg volt ezért be akartam ugrani a vízbe…de ezzel nem voltam egyedül… Azt hiszem, mindenki jól érezte magát Conzumel-ben. Azt biztosan állíthatom, hogy Ashley és én jól éreztük magunkat!
Kedd megint Sea day, azaz Tengeri nap volt. Reggel Junior Olimpiát tartottak a hajó fedélzetének legmagasabb részén. Szeles idõ volt ott fönn, ezért megvártuk, míg eláll ez a nagy szél. Aztán kezdõdhettek a játékok! A legkeményebb versenyfeladat az Egg Relay, tehát a tojásos verseny volt; a szél feltámadt, ezért a tojásokat lefújta mindenki kanaláról. Nem számított, mennyire elfáradtunk, a versenyt újra-és újrakezdtük. Nem foglalkoztunk a széllel, ezért mindenki jól érezte magát. Az Olimpia utána ping-pongoztunk és úsztunk a medencében. Mikor a forró fürdõ volt, a madaras ember kihozta a nagy papagáját. Nagyon aranyos és barátságos volt. Mindannyian készíttettünk olyan fotókat, amin a papagáj a vállunkon ül.
Ezutám kérdezz-felelek-et játszottunk. Mindenkinek válaszolnia kellett egy kérdésre, mint például: "Hány éves vagy?" vagy "Tartasz otthon állatokat?" és még más dolgokat is elmondtunk magunkról. Ezen az estén volt a Western Est, ezért mindenki Cowboy csizmát és kalapot vett fel. Mi olyan szoknyát vettünk fel, amin cowboyok és lovak vannak. Mind western-es hangulatban voltunk, mikor Nico megtanított nekünk a western-táncot. Sajnos elkezdett esni az esõ, ezért a party-t nem a fedélzeten tartottuk, hanem bementünk a kabinba. De ettõl függetlenül a legjobb bulit csináltuk, és 2 teljes órán keresztül táncoltunk a Nightclub-ban. Ezután nagyon elfáradtunk és majdnem elaludtunk úgy, hogy a western-es ruha volt rajtunk.
Szerdán azt hittük, a Nagy Kajmánhoz megyünk. Tényleg megnéztük a ráját, úgy, mint tavaly , de a csónak nem tudott megállni a dokknál, mert áradás volt, és ezért nagyon nagyok voltak a hullámok. A hajó fel és le imbolygott, ahogy a hullámok dobálták, ezért néhányunkra rájött a rosszullét. Lehorgonyoztunk és imádkoztunk a Nagy Kajmánhoz. Végül persze megmenekültünk. Azzal töltöttük a napot, hogy filmeket néztünk ( például a Vízivilágot), pizzát és jégkrémet ettünk, valamint úsztunk az új barátainkkal.
Szerda este a Tizenötösök és a Tizenhatosok Éjszakája volt. Mindenki csodás jelmezekbe öltözött, plüssszerû anyagból készült szoknyába és béke szimbólumait és áttáncoltuk az estét. A szüleink énekeltek, táncoltak és egy klassz mûsort adtak elõ. Csodás volt! Sokkal tovább fennmaradhattunk, mint szoktunk, hogy lássuk a Hajók Képességének mûsorát. Minden vendég ünneplõbe volt öltözve. Larry a Total Entertainment-bõl énekelt. Robbo átalakult "Blanket Kid"-dé Trent és barátja, Chris segítségével. Mindenki énekelt.
Csütörtök reggel Ocho Rios-ban, Jamaica-ban voltunk. A Duns River Falls-hoz mentünk. Duns River Falls 15 vízesésbõl álló csoport, amik olyan magasak, mint egy hegy. Meg kellett csinálnunk Human Chain-t hogy felmáaszhassunk a 15.000 láb hosszú és széles sziklafalon. Ez nagyon cool volt, nagy állóképesség kellett hozzá, mert a vízesés mellettünk zubogott. Miután visszamásztunk, visszamentünk a hajóhoz Lizzie-vel, hogy forró zuhanyt vegyünk és átöltözzünk. Trent és még néhányan bementek a városba vásárolni. Trent egy dobbal tért vissza, amit épp akkor vett. Ez csak egy bazári dob volt, amit aztán a túra hátralevõ részében hallgathattunk. Megpróbáltuk elrejteni elõle, de mindig megtalálta. Miért nem tudott valami halkabb cuccot venni?
Késõbb sétáltunk a hajón és így láttuk az összes szép dolgot, amiket az emberek vásároltak. Faállatkák és más kis csecsebecsék voltak a házuk körül. Ezek tényleg új csecsebecsék voltak. Robbo-val sétáltunk és Bingo-ztunk vacsoráig. Ez egy másik éjszaka volt, ezért a fiúk szmokingot, a lányok pedig ruhát viseltek. Mind jól néztek ki! Vacsi után Disco Éjszaka volt és kifáradásig táncoltunk. Csütörtök este nagyon izgi volt, a lemezjátszóban a "YMCA", a "Kung Foo Fighting" és más disco-s számok voltak; nagy volt a pörgés! A szüleink énekeltek és táncoltak a legjobb dalokra. Ezután mi jöttünk. Mi, gyerekek nagyon élveztük, hogy a szüleink szerepeltek és az egész éjszaka csupa vidámság volt. Ezután nagyon fáradtak voltunk és bementünk aludni a kabinjainkba.
Péntek volt az utolsó éjszaka a tengeren és a mi utolsó napunk a hajótúránkon. A nagy Cruise ünnepén, saját hajónkon a sztárokkal ünnepeltünk. Ez nagyon jó volt, mert a gyerekek egy szobában voltak. 55 színész volt ott. Néhányan énekeltek, mások táncoltak. Egyesek pedig költeményeket olvastak. Mi, Lizzie és még néhány barátunk vicces jeleneteket adtunk elõ. Mindenki nevetett és jól érezte magát. A mûsor után Cocktail Party volt, ahol énekeltünk és autogramot osztogattunk a rajongóinknak.
A vacsora alatt azon az estén körbejártuk az asztalokat és mindenkitõl elbúcsúztunk, megköszöntük, hogy eljöttek és hogy ilyen jót szórakoztunk. Ezek után a Total Entertainment egy nagy záró bulit csinált, hatalmas táncelemekkel a színpadon és õk így köszöntek el.
Mi nagyon szomorúak voltunk, hogy vége ennek a csodás szünetnek.
Megkerestük az új barátainkat és reméljük, hogy még találkozunk.

Az igaz történetet Mary-Kate Olsen írta

Indulás: 2005-05-28

♥Szavazás♥
Szavazás
Milyennek találod a honlapom?

Nagyon jó.

Kedvenc linkjeim

Papagáj

Írj nekem

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?